Πέμπτη 12 Ιουλίου 2007

Ας ανοίξουμε τη δικιά μας ατζέντα !

Μέσα στο γενικευμένο κλίμα απογοήτευσης και προβληματισμού για την πολιτική κατάσταση της Ελλάδας και γενικότερα σε ένα πλαίσιο σύγχυσης πολιτικών και ιδεολογιών, πιστεύω πως η δυναμική κοινωνία των ενεργών πολιτών πρέπει και μπορεί να πάρει την κατάσταση στα χέρια της. Η πολιτική απαιτεί ανανέωση ιδεών και αυτή μπορεί να γίνει μόνο από κάτω, όπως λειτουργεί η σωστή δημοκρατία και όχι με επιβολή από πάνω.

Μετά από την εξάμηνη ενασχόλησή μου με τη blogόσφαιρα, πιστεύω ακράδαντα πως είναι ένας χώρος ανοιχτής συμμετοχικής διαβούλευσης μοναδικός, που μπορεί να αξιοποιηθεί στην κατεύθυνση της προώθησης νέων πολιτικών και ιδεών. Για το λόγο αυτό δημιούργησα μετά από πολύ καιρό προβληματισμού ένα wiki, με στόχο τη συνάθροιση σε αυτό προτάσεων, ιδεών και απόψεων και πρωτίστως τη σύνθεση αυτών πάνω στα προβλήματα της σύγχρονης πολιτικής στην Ελλάδα και στην Ευρώπη. Ένα wiki, που εξ ορισμού είναι μια συμμετοχική ανοιχτή διαδικασία διαβούλευσης ενεργών πολιτών, μπορεί και ελπίζω να συγκεντρώσει και να συνθέσει τις απόψεις μας. Τις απόψεις των προοδευτικών πολιτών του Κέντρου και της Αριστεράς που απογοητευμένοι βλέπουμε καθημερινά την παρακμή της πολιτικής και των κομμάτων, την έλλειψη ιδεών και στοχευμένων απαντήσεων στις προκλήσεις της νέας εποχής. Ένα χώρο διαβούλευσης και συζήτησης και παράλληλα ένα χώρο σύνθεσης πολιτικών απόψεων.

Καλώ σε αυτή την προσπάθεια όσους διαβάζουν τακτικά το blog μου, και κυρίως τους bloggers που διαβάζω τακτικά εγώ και περιλαμβάνονται όλοι στα ενδιαφέροντα links. Ίσως τελικά να μην συμμετάσχει κανείς και η προσπάθεια μου να αποδεικτεί - λόγω και της εποχής που ξεκινά- όνειρο θερινής νυκτός, παρόλα αυτά ελπίζω στη συμμετοχή σας, πιστεύω στη δύναμη των bloggers.

... Όσοι "πιστοί" προσέλθετε στο http://e-politikes.wikispaces.com



ΥΓ/ Επειδή παρακολουθώ την προσπάθειά τους από την αρχή, θέλω για άλλη μια φορά να αναφερθώ στο εξαιρετικό neolaia.gr, στο οποίο μου δόθηκε η δυνατότητα να συμμετέχω με τα post μου, και τώρα ξεκινά και το neiolaiatv. Καλή αρχή παιδιά και από εδώ !

buzz it!

3 σχόλια:

Γιάννης Παπαϊωάννου είπε...

Μπραβο ρε φιλε πολυ καλη ιδεα. Πεσ μου πως θα βαλω το μπανερακι στο blog μου γιατι ειμαι ψιλοασχετος;

Γιάννης Παπαϊωάννου είπε...

πες μου και πως δουλευει το wiki?? οσο ποι πλα μπορεις. ευχαριστω.

e-politis είπε...

oποιος θελει μπορει να παει στο "recent changes" αριστερα στη σελιδα, να επιλεξει μία και να αρχίσει να γράφει μια εξαρχης ή να προσθετει στοιχεία σε ήδη διαμορφωμένη σελίδα.